Note from admin

Tuesday, October 28, 2008

Nampaknye graf rate penyumbangan resipi sudah nearing 0. Oh pasti semua sibuk? Atau mungkin merasakan masakan mereka tidak cukup kompeten untuk dimasukkan ke dalam blog ini?

Jika sibuk tak apalah, kita dahulukan yang penting.

Jika rasa masakan tidak kompeten, anda silap di situ. Kita tidak mengganggap hanya makanan heavy-heavy seperti beriani, nasi ayam, lauk asam pedas sebagai resipi. Cook-a-rama menggalakkan sumbangan resipi bersifat praktikal dan on-the-go. Walaupun sesimple roti pita disumbat cheese dan herbs dan sausages lantas dibakar dalam ketuhar. Oh sangat sedap. Resipi sebegitu kelihatan lebih indah untuk dikongsi saat ini untuk rakan-rakan yang nampaknya begitu sibuk sekali. Hyper dialu-alukan.

(Atau mungkin kebanyakan penyumbang seperti admin : tidak mendekati hot plate lansung? hahahaha)

1. Kategori resipi on demand akan ditambah di sidebar. Tell me of any recipe you would want to see on the blog (dan telah ditried and tested by a cook-a-rama chef). Insyaallah akan diusahakan.

2. Anda teruja dengan masakan anda? Rasa terdorong berkongsi? Berminat menyumbang? Join the fun dengan memberi user id blogger anda sama ada leave it on the side bar or contact me directly.

3. Anda wordpressers? Oh kini anda boleh join juga kerana satu user id blogger telah dicipta untuk anda. Dan telah di add sebagai contributor. Just contact me to get the login details. See...cook-a-rama loves everyone. Haha.

Oh maybe that's it for now.

Hope you guys had a wonderful syawal!

0 comments: